تغییر جالبی که مسی در باشگاه آمریکایی ایجاد کرد

تغییر جالبی که مسی در باشگاه آمریکایی ایجاد کرد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی عامل اصلی یک تغییر بزرگ در استادیوم یکی از باشگاه های لیگ آمریکا برای فصل آینده است.

به گزارش فوتبالی، تاثیر مسی در لیگ آمریکا خارق العاده بوده است چرا که نگاه کل دنیا به این لیگ جلب شده است. در حقیقت حضور مسی باعث شده تا فروش پیراهن، حق عضویت تماشای بازیهای لیگ آمریکا و بلیت فروشی بازیها به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند.  مسی فصل گذشته چهارده بازی در اینتر میامی داشت که یازده گل زد و توانست فاتح لیگزکاپ شود. 

جنون مسی به حدی شدت گرفته است که باشگاه اسپورتینگ کانزاس سیتی برای استقبال از این ستاره، اقدام ویژه ای انجام داده است. در حقیقت این باشگاه که تا کنون دو بار فاتح  MLS Cup شده، معمولا بازیهای خانگی خود را در ورزشگاه هجده هزار نفری چیلدرنز مرسی پارک برگزار می کند.  

حالا این باشگاه به این نتیجه رسیده که برای استقبال از مسی به ورزشگاه بزرگتری برود و حالا آنها قرار است که تقابل با اینتر میامی را در ورزشگاه آروهد برگزار کنند، جایی که باشگاه کانزاس سیتی در لیگ فوتبال آمریکایی، بازیهایش را در آن برگزار می کند.  این ورزشگاه 76 هزار نفر گنجایش دارد و اخیرا میزبان کنسرت تیلور سوییفت بوده است. 

بازی اینتر میامی و اسپورتینگ کانزاس قرار است که در روز 23 فروردین برگزار شود و این باشگاه تصمیم گرفته که در ورزشگاه بزرگ تری از مسی میزبانی کند تا هواداران بیشتری بتوانند ستاره آرژانتینی را از نزدیک تماشا کنند. 

4125