طرح لباس سوم یاران مسی برای فصل جدید

طرح لباس سوم یاران مسی برای فصل جدید

پایگاه خبری فوتبالی - دیگر فاصله زیادی تا شروع فصل جدید برای اینتر میامی باقی نمانده است و همین قضیه موجب شده است تا از طرح های لباس سوم این تیم هم برای فصل جدید رقابت ها رونمایی شود.

به گزارش فوتبالی ، اینتر میامی قرار است که حدود دو هفته دیگر تور پیش فصل خود را استارت بزند و برای شروع فصل جدید آماده شود. اینتر میامی در بازی های آماده سازی خود به مصاف النصر عربستان هم خواهد رفت و به این ترتیب در یک بازی دوستانه شاهد تقابل لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برای یک بار دیگر خواهیم بود.

اما به تازگی تصاویری منتشر شده است، که طرح سوم لباس اینتر میامی را برای فصل جدید رقابت ها نشان می دهد و یاران لیونل مسی قرار است که این پیراهن ها را برای بازی های خارج از خانه در فصل جدید بر تن کنند. طرح این پیراهن ها الهام گرفته از دولفین هایی است که در میامی آمریکا زندگی می کنند.

اینتر میامی از زمان آمدن لیونل مسی عملکرد بسیار بهتری داشته است. آن ها با مسی در رقابت های لیگ کاپ آمریکا به قهرمانی رسیدند و به نظر می رسد که در فصل جدید مدعی اصلی قهرمانی در لیگ فوتبال آمریکا باشند. باید در نظر داشت که لوییس سوارز هم به جمع آن ها اضافه شده است.

1470