قرارداد دو بازیکن جوان منچستریونایتد تمدید شد

قرارداد دو بازیکن جوان منچستریونایتد تمدید شد

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد قرارداد دو بازیکن جوان خود را تمدید کرد.

به گزارش فوتبالی ، مطابق خبر نشریه سان قرارداد فاکوندو پلیستری و هانیبال با منچستریونایتد ۵ به علاوه یکسال اضافه تمدید مطابق آخرین اخبار هر دو بازیکن قرار است باشگاه را تا آخر فصل به صورت قرضی ترک کنند  اما برنامه منچستریونایتد برای این دو بازیکن در سال های آتی خواهد بود. هانیبال به زودی به سویا اسپانیا خواهد پیوست اما پلیستری هنوز تصمیم قطعی خود را نگرفته اما به نظر می رسد که باشگاه آینده او ویارئال اسپانیا باشد.

البته در این بین گفته می شود باشگاه اورتون در تلاش است تا در جذب هانیبال از سویا پیشی بگیرد و با منچستریونایتد وارد مذاکره شود. اکنون انتخاب تیم آینده بر عهده خود هانیبال خواهد بود. به دلیل مسئله جدایی هانیبال میبری به جام ملت های آفریقا نمی رود زیرا قصد دارد به صورت قرضی باشگاه خود را ترک کند. سویا، لیون و فرایبورگ دیگر تیم هایی هستند که به این بازیکن علاقه دارند.

شفیلدیونایتد باشگاهی است که به جز ویارئال در حال مذاکره با منچستریونایتد برای انتقال قرضی فاکوندو پلیستری است اما او به تیم اسپانیایی نزدیک تر است.منچستریونایتد و مدیر برنامه های پلیستری جهت انتقال قرضی این بازیکن و بررسی گزینه‌های ژانویه در هفته جاری مذاکره خواهند کرد.

۱۰۰۹