عکس؛ وقتی هالند، بلینگام و سانچو در کنار هم قهرمان شدند

عکس؛ وقتی هالند، بلینگام و سانچو در کنار هم قهرمان شدند

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه فوتبال بروسیا دورتموند یکی از کارخانه های ستاره سازی در دنیای فوتبال است به طوری که در سال های مختلف دیده ایم که دورتموندی ها ستاره های مهم و سرشناسی را به دنیای فوتبال معرفی کرده اند.

به گزارش فوتبالی ، در حال حاضر ارلینگ هالند و جود بلینگام دو تا از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال هستند و هر دو هم جوان هستند. این دو بازیکن در بروسیا دورتموند ساخته شده اند. جیدون سانچو هم در دورتموند یک ستاره بود اما اوضاع برای او در جمع شیاطین سرخ چندان خوب پیش نرفت و دوباره در مسیر بازگشت به فوتبال آلمان قرار گرفته است.

در فصل 2020/21، بروسیا دورتموند موفق شد قهرمان رقابت های جام حذفی آلمان یا همان DFB Pokal شود. در فینال آن بازی ها، بروسیا دورتموند به مصاف لایپزیش رفت و موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد. در آن بازی ارلینگ هالند دو گل تیمش را به ثمر رساند و جیدون سانچو هم دو گل دیگر دورتموندی ها را وارد دروازه لایپزیش کرد. دنی اولمو هم تک گل لایپزیش را به ثمر رساند.

پس از پایان بازی، هالند، سانچو و جود بلینگام در کنار هم جشن قهرمانی بر پا کردند. سانچو در تابستان 2021 به منچستریونایتد رفت. هالند در تابستان 2022 راهی منچسترسیتی شد و بلینگام هم در تابستان 2023 به رئال مادرید پیوست.

1470