عکس؛ وقتی راموس، په په و دیگو کاستا در دربی مادرید با هم روبرو می‌شدند

عکس؛ وقتی راموس، په په و دیگو کاستا در دربی مادرید با هم روبرو می‌شدند

پایگاه خبری فوتبالی - دربی مادرید که جدال بین رئال مادرید و اتلتیکو مادرید است، در سال های نه چندان دور شاهد جدال ها و تقابل های ویژه ای بود.

به گزارش فوتبالی ، در دورانی که سرخیو راموس و په په زوج خط دفاعی رئال مادرید بودند، دربی های مادرید هیجان خاصی داشتند چرا که در اتلتیکو مادرید هم مهاجمی مثل دیگو کاستا حضور داشت. هم راموس و په په و هم دیگو کاستا، بازیکنانی فیزیکی هستند که به راحتی با حریفان وارد درگیری می شوند. این قضیه موجب می شد تا در طول بازی های میان رئال مادرید و اتلتیکو مادرید بار ها شاهد درگیری میان دیگو کاستا با مدافعان رئال مادرید باشیم.

این تصویر مربوط به یکی از دربی های رئال مادرید در فصل 2013/14 است. آن دربی در دور رفت رقابت های کوپا دل ری برگزار شد و رئال مادرید در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد. رئال مادرید در فصل 2013/14 در نهایت در پایان رقابت ها قهرمان کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا شد. رئال در فینال چمپیونزلیگ در آن فصل اتلتیکو مادرید را شکست داد. البته اتلتیکو مادرید در آن فصل قهرمان لالیگا شد و به سلطه ای که رئال و بارسا در آن سال ها بر لالیگا داشتند، خاتمه داد.

1470