احتمال انتقال مهاجم نیمکت نشین آرسنال به کریستال پالاس

احتمال انتقال مهاجم نیمکت نشین آرسنال به کریستال پالاس

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال انتقال مهاجم جوان آرسنال به کریستال پالاس وجود دارد.

به گزارش فوتبالی ، کریستال پالاس علاقه مند به جذب ادی انکتیا مهاجم نیمکت نشین و جوان آرسنال است، اما توافق برای این مهاجم انگلیسی دشوار به نظر می رسد زیرا توپچی ها بعید است اجازه دهند تا او در فصل نقل و انتقالات زمستانی اروپا از باشگاه لندنی جدا شود. کریستال پالاس مدت ها است که ادی انکتیا را مورد نظر دارند و از فصل گذشته و تابستان پیشین علاقه مند به جذب او بودند. انکتیا در این فصل علی رغم بازی های خوبی که در حضور خود در زمین برای آرسنال انجام داده اما فرصت حضور زیادی پیدا نکرده و با توجه به اعتماد میکل آرتتا به گابریل ژسوس به عنوان مهاجم اصلی تیم حضور این بازیکن جوان در ادامه فصل در ترکیب اصلی توپچی‌ ها دور از ذهن به نظر می رسد.

ادی انکتیا چندی پیش قرارداد خود را به باشگاه آرسنال تمدید کرد و در این باره گفته بود: "من با باشگاه خودم آرسنال تمدید کردم زیرا این تیم را بسیار دوست دارم. لندن خانه من است و من کل کودکی و نوجوانی را به عنوان یک طرفدار آرسنال سپری کردم و این موضوع نقش در حضور من در این تیم بزرگی داشت. گفتگو با سرمربی و برنامه‌هایی که برای من داشت باعث شد قرارداد خودم را تمدید کنم. من می‌دانستم که می‌خواهم به جلو بروم، پیشرفت کنم و در کنار همه این اتفاقات و از همه مهم تر به آرسنال کمک کنم."

پیش از این گفته شده بود آرسنال ممکن است  با رقمی نزدیک به ۴۵ میلیون یورو انکتیا را به تیم های خواهان او بفروشد اما تا این لحظه این خبر تایید نشده است.

۱۰۰۹