جنگ یوونتوس و‌ اینتر برای جذب مدافع پرتغالی لیل

جنگ یوونتوس و‌ اینتر برای جذب مدافع پرتغالی لیل

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع جوان لیل قصد پیوستن به یوونتوس را دارد.

به گزارش فوتبالی، تیاگو ژالو، مدافع سمت راست ۲۳ ساله تیم فوتبال لیل فرانسه برای پیوستن به یوونتوس علاقه خود را ابراز کرد و قصد دارد مقدمات انتقال خود به سری A در پنجره نقل و انتقالات زمستانی را فراهم کند.

ژالو در ابتدا در لیست خرید زمستانی باشگاه اینتر قرار داشت اما این باشگاه در نظر داشت در پایان فصل که قرارداد این مدافع با لیل تمام می‌شود، او را به خدمت بگیرد. بانوی پیر اما با توجه به نیاز به جذب یک دفاع راست، برای خرید بازیکن قبل از پایان قرارداد اعلام آمادگی کرده‌اند و باشگاه لیل هم از این انتقال استقبال کرده است زیرا آنها نمی خواهند مدافع خود  را رایگان از دست بدهند. این مدافع در رده های پایه و بزرگسالان برای تیم ملی پرتغال به میدان رفته و جزو استعداد های جوان فوتبال این کشور به حساب می آید.

ژالو به دلیل  مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی که در ابتدای ماه مارس سال ۲۰۲۳ دچار آن شد در این فصل فرصت بازی پیدا نکرده است. با این وجود بانوی پیر حاضر است برای خرید این بازیکن پرتغالی ۳ میلیون یورو به علاوه پاداش به تیم فرانسوی بپردازد. طبق اعلام گاتزتا دلا اسپورت این احتمال وجود دارد که اینتر نیز با پیشنهادی بهتر برای جذب ژالو دست به کار شود. 

۱۰۰۹