پنج بازیکنی که حداقل 150 گل در لیگ برتر انگلیس زده‌اند

پنج بازیکنی که حداقل 150 گل در لیگ برتر انگلیس زده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح با درخشش اخیر خود و دو گلی که مقابل نیوکاسل یونایتد به ثمر رسانده است به یک آمار ویژه در رقابت های لیگ برتر انگلیس دست یافته است و در میان بازیکنانی قرار گرفته است که حداقل 150 گل در لیگ برتر انگلیس زده اند.

به گزارش فوتبالی ، محمد صلاح از سال 2017 در لیورپول حضور دارد. او زیر نظر یورگن کلوپ در لیورپول خوش درخشیده است و تبدیل به یکی از ستاره های اصلی لیورپولی ها شده است. محمد صلاح تا پایان فصل 2024/25 یعنی تا پایان فصل بعد با لک لک های آنفیلد قرارداد دارد. هر چند که به نظر می رسد که او باز هم قراردادش را با لیورپول تمدید کند و در این باشگاه بماند.

در حال حاضر 5 بازیکن در تاریخ رقابت های لیگ برتر انگلیس وجود دارند که حداقل 150 گل در این رقابت ها به ثمر رسانده اند. محمد صلاح یکی از آن ها است که تاکنون 151 گل زده است.

هری کین 213 گل در لیگ برتر انگلیس زده بود. او اکنون بازیکن بایرن مونیخ است. سرجیو آگوئرو که ستاره منچسترسیتی بود، 184 گل در لیگ برتر انگلیس زده بود. وین رونی 183 گل در لیگ برتر انگلیس زده بود و تیری آنری هم موفق شده بود 175 گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر برساند.

1471