محمد صلاح قید حضور در فوتبال عربستان را می‌زند؟

محمد صلاح قید حضور در فوتبال عربستان را می‌زند؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول فعلا برنامه ای برای حضور در فوتبال عربستان ندارد و به این ترتیب قصد دارد که به کار خود در فوتبال اروپا و باشگاه لیورپول همچنان ادامه بدهد.

به گزارش فوتبالی ، در یک سال اخیر بازیکنان زیادی از فوتبال اروپا راهی فوتبال عربستان شده اند و ترجیح داده اند که قید حضور در فوتبال اروپا را بزنند. همین قضیه موجب شده است تا حرف و حدیث هایی پیرامون ستاره های حاضر در فوتبال اروپا ایجاد شود و شایعاتی مبنی بر احتمال رفتن آن ها به فوتبال اروپا طرح شود. یکی از این بازیکنان محمد صلاح است.

به نقل از Football Transfers ، محمد صلاح در آستانه تمدید قرارداد با باشگاه لیورپول است و نمی خواهد فعلا لیورپول را ترک کند و می خواهد همچنان به حضور خود در فوتبال انگلیس ادامه بدهد. این در حالی است که باشگاه های عربستانی مثل الاتحاد عربستان به جذب محمد صلاح علاقه دارند.

محمد صلاح از سال 2017 میلادی در باشگاه لیورپول حضور دارد و تبدیل به یکی از ستاره ها و یکی از نماد های حال حاضر لیورپول شده است و فعلا نمی خواهد از این باشگاه برود. قرارداد فعلی محمد صلاح با لیورپول تا پایان فصل 2024/25 اعتبار دارد.

1471