مسی، قیمت خانه‌های محله‌شان در میامی را سه برابر کرد!

مسی، قیمت خانه‌های محله‌شان در میامی را سه برابر کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - انتقال لیونل مسی به فوتبال آمریکا تاثییر بزرگی روی فوتبال این کشور داشت چرا که توجهات بیشتری به این لیگ دنبال شد و اسپانسرهای بیشتری جذب این لیگ شدند. 

به گزارش فوتبالی، حالا به نظر می رسد که همسایه های مسی هم از این که لئو در محله آنها زندگی می کند، خیلی خوشحال هستند چرا که حضور فوق ستاره آرژانتینی قیمت خانه های این منطقه را به شکل قابل توجهی افزایش داده است!

پاتریک بت دیوید، تاجر آمریکایی در یک کانال تلویزیونی گفت که در محله "بی کلونی" زندگی می کند و از همسایگان مسی محسوب می شود. وی اعلام کرد که حضور مسی باعث شده تا قیمت خانه او از هفت میلیون یورو به 25 میلیون دلار برسد. این تاجر گفته است:" از وقتی که مسی به خانه محله ما آمده، همه می خواهند که در این منطقه زندگی کنند. قبل از این که مسی به این جا بیاید، ارزش خانه من هفت میلیون دلار بود اما حالا به بیش از 25 میلیون دلار رسیده است. ما در منطقه ای امن زندگی می کنیم که ورود و خروج به آن فقط از طریق یک ورودی است که توسط نگهبان ها کنترل می شود."

لیونل مسی عمارت خود در منطقه بی کلونی را با قیمت یازده میلیون دلار خرید. این عمارت، 3200 متر مربع مساحت دارد و شانزده دقیقه با خودرو تا ورزشگاه اینترمیامی فاصله دارد. این عمارت شامل 9 اتاق، 9 حمام، استخر، سالن بدنسازی و پارکینگ است. 

4125