ادامه صدرنشینی لیورپول با برد چهار گله مقابل نیوکاسل

ادامه صدرنشینی لیورپول با برد چهار گله مقابل نیوکاسل

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیستم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، لیورپول و نیوکاسل یونایتد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی لیورپول موفق شد با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، لیورپولی ها در این فصل از رقابت ها اوضاع خوبی داشته اند و به طور کلی عملکرد خوبی از خودشان نشان داده اند. اکنون هم لیورپول صدرنشین جدول لیگ برتر انگلیس است و به نظر می رسد که شاگردان یورگن کلوپ رویای قهرمانی در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس را در سر می پرورانند.

در این بازی محمد صلاح در دقیقه 22 یک ضربه پنالتی را خراب کرد اما در ادامه کار در دقیقه 49 موفق شد روی پاس داروین نونیز گل اول تیمش را به ثمر برساند. الکساندر ایساک در دقیقه 54 برای نیوکاسل یونایتد گلزنی کرد و بازی را یک بر یک مساوی کرد. جونز در دقیقه 74 بازی و کودی گاکپو در دقیقه 78 بازی گل های بعدی لیورپول را زدند. گل دوم نیوکاسل را اسون بوتمان در دقیقه 81 به ثمر رساند. در نهایت محمد صلاح در دقیقه 86 موفق شد گل چهارم را برای لیورپول به ثمر برساند و بازی را چهار بر دو به نفع لیورپول کند.

تماشای گل اول محمد صلاح

1470