بازیکن سابق رئال مادرید که خیلی دوست داشت به برنابئو برگردد

بازیکن سابق رئال مادرید که خیلی دوست داشت به برنابئو برگردد

پایگاه خبری فوتبالی - کیلور ناواس ستاره کاستاریکایی سابق رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با مدیران تیم اسپانیایی تماس گرفته بود و اعلام کرده بود که آماده بازگشت به برنابئو است. 

به گزارش فوتبالی، در شروع فصل 24-2023 ، رئال مادرید با مصدومیت تیبو کورتوا با یک شوک مواجه شد  این مصدومیت باعث شد تا تیبو عملا با فصل جاری وداع کند. دروازه بان بلژیکی به تازگی اعلام کرده که در یورو 2024  حضور پیدا نخواهد کرد. 

حالا نشریه اسپانیایی مارکا گزارش داده است که بعد از مصدومیت ناواس، کورتوا شخصا با مدیران رئال مادرید تماس گرفته و خودش را برای حضور در برنابئو پیشنهاد داده است. در حقیقت این دروازه بان کاستاریکایی قصد بازگشت به رئال مادرید را داشته اما مدیران رئال مخالفت کردند و به سراغ خرید قرضی کپا آریزابالاگا از چلسی رفتند. 

ناواس در حال حاضر دروازه بان سوم پی اس جی است که دروازه بان هایی نظیر جیانلوئیجی دوناروما و آرنائو تناس بالاتر از او هستند. در حقیقت به نظر می رسد که ناواس در زمستان از پی اس جی جدا شود و به تیمی برود که بیشتر بازی کند. 

ناواس در تابستان 2014 با 10 میلیون یورو از لوانته به رئال مادرید ملحق شد. ملی پوش کاستاریکایی مجموعا 162 بازی در رئال مادرید انجام داد که یک لالیگا، سه لیگ قهرمانان اروپا، یک سوپرجام اسپانیا، دو سوپرجام اروپا و چهار جام جهانی باشگاه ها در این تیم کسب کرد. ناواس در سال 2019 با قراردادی چهار ساله راهی پی اس جی شد که در تیم فرانسوی نیز دو قهرمانی لیگ کسب کرد.  ناواس فصل گذشته قرضی در ناتینگام فارست بازی کرد.

4125