واکنش ستاره منچسترسیتی به کسب آخرین پیروزی در سال 2023

واکنش ستاره منچسترسیتی به کسب آخرین پیروزی در سال 2023

پایگاه خبری فوتبالی - رودری هافبک اسپانیایی منچسترسیتی از اینکه سال 2023 را با گلزنی و پیروزی به پایان می رساند، بسیار خوشحال است.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر انگلیس، تیم های منچسترسیتی و شفیلد یونایتد در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند که در نهایت، سیتیزن ها با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسیدند و سال 2023 را با برد به پایان رساندند. سال 2023 در تاریخ باشگاه سیتی، بسیار خاص و ویژه محسوب می شود، چون آن ها توانستند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، لیگ برتر انگلیس، جام حذفی، سوپر کاپ و جام باشگاه های جهان شوند. 

رودری زننده گل اول سیتی در بازی مقابل شفیلد به خبرنگاران گفت: "در کل بازی بسیار مهمی بود و اگر بخواهم صادق باشم، واقعاً سخت و نفس گیر بود. آن ها خیلی فشرده دفاع می کردند، اما حتی در نیمه دوم نیز قصد نداشتند جلو بکشند. این باعث تغییر پویایی بازی شد و ما نیز توپ را نگه داشتیم و منتظر سوت پایان بازی ماندیم."

"سال 2023؟ واقعا بی نظیر بود. هم برای من و هم برای تیم. 2023 بهترین سال ورزشی من بود و من بابت این موضوع خیلی خوشحالم. فکر می کنم این تیم خواهان قهرمانی های بیشتر است و دوست دارم تمامی بازیکنان را سالم و سرحال در تیم ببینم."

4416