قرارداد مدافع سوئدی منچستریونایتد تمدید می شود

قرارداد مدافع سوئدی منچستریونایتد تمدید می شود

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع سوئدی منچستریونایتد قرارداد خود را تمدید خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه منچستریونایتد قرار است بند تمدید خودکار تمدید قرارداد لیندلوف را فعال کند زیرا این بازیکن سوئدی برای اریک تن هاگ یک مهره بسیار کلیدی است.

ویکتور لیندلوف در خصوص آینده خود در منچستر یونایتد گفت: "من برای سال ۲۰۲۵ در قرارداد خود با منچستریونایتد گزینه تمدید دارم که برای مدت محدودی قابل فعال سازی است و به احتمال زیاد هم توسط باشگاه فعال خواهد شد. من مایل هستم در منچستریونایتد به کار خود ادامه بدهم و قطعا اشتیاق زیادی برای تمدید قرارداد دارم . من از شرایط خودم در تیم بسیار راضی هستم. این باشگاهی است که واقعا دوستش دارم و دوست دارم بازیکن این تیم باشم. به زودی خواهیم دید چه میشود."

پیش از این گفته میشد باشگاه بارسلونا ممکن است مجبور شود یکی از مدافعین خود را برای تامین بودجه نقل و انتقالاتی در ژانویه به فروش برساند. از این رو آنها برای جایگزینی به مدافعین آزاد در تابستان نگاه میکنند که یکی از آنها ویکتور لیندلوف است که می تواند هم در پست دفاع میانی و هم دفاع چپ بازی کند. این بازیکن سوئدی که از باشگاه بنفیکا راهی منچستریونایتد شده است در چند فصل اخیر از مهره های مهم ترکیب شیاطین سرخ بوده اما در این فصل در شرایط خوبی همراه با تیم خود به سر نمی برد.

۱۰۰۹