عکس؛ منچسترسیتی و رونمایی از پنج گانه سال 2023 در بازی مقابل شفیلد

عکس؛ منچسترسیتی و رونمایی از پنج گانه سال 2023 در بازی مقابل شفیلد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیستم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی و شفیلد یونایتد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی منچستر سیتی موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، شاگردان پپ گواردیولا در سال 2023 میلادی عملکرد بسیار خوبی داشتند و اکنون پرونده این سال بسته شده است. منچستر سیتی در سال 2023 میلادی موفق شد پنج جام به دست بیاورد. در حقیقت شاگردان گواردیولا امکان فتح شش جام را در این سال داشتند و تنها یک جام را از دست دادند و پنج جام دیگر را به دست آوردند. منچسترسیتی فقط قهرمانی در رقابت های سوپرجام انگلیس را از دست داد اما در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ برتر انگلیس، جام حذفی انگلیس، سوپرجام اروپا و جام باشگاه های جهان به قهرمانی رسید. البته منچسترسیتی در سال 2023 در جام اتحادیه انگلیس قهرمان نشد اما این جام چون در سایر کشور های اروپایی به شکل جدی وجود دارد، در میان جام های شش گانه مورد محاسبه قرار نمی گیرد.

پیش از بازی منچسترسیتی و شفیلد یونایتد در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس، هر پنج جام منچستر سیتی که در این سال به دست آورده بود، در ورزشگاه اتحاد قرار گرفته بود.

1470