ناامیدی و سرافکندگی، هدیه سال نو منچستریونایتد به هوادارانش

ناامیدی و سرافکندگی، هدیه سال نو منچستریونایتد به هوادارانش

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در دیدار خارج از خانه مقابل ناتینگهام فارست با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا در آخرین بازی خود در سال ۲۰۲۳ شکست بخورد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیستم لیگ برتر انگلیس، تیم های ناتینگهام فارست و منچستریونایتد از ساعت 21 به وقت تهران در استادیوم سیتی گراند به مصاف هم رفتند. پیش از آغاز این بازی، شاگردان اریک تن هاگ با 29 امتیاز در رده نهم و شاگردان نونو اسپیریتو با 18 امتیاز در رده شانزدهم قرار داشتند. ناتینگهام فارست در هفته قبل نونو اسپریتیو را به عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کرد و این سرمربی پرتغالی نیز موفق شد در اولین حضورش، یک برد شیرین 3-1 مقابل نیوکاسل قدرتمند را به هواداران این تیم هدیه دهد و امیدوار بود که سال 2023 را با دومین پیروزی متوالی به پایان برساند. 

در نیمه اول بازی، ناتینگهام تیم برتر میدان بود شش شوت به سمت دروازه آندره اونانا زد، اما هیچ کدام از این شوت ها نتوانست به گل ختم شود و در سوی مقابل، شیاطین سرخ نیز کار خاصی انجام ندادند و نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

در نیمه دوم اوضاع کمی فرق کرد. نیکولاس دومینگز در دقیقه ۶۴ گل اول ناتینگهام فارست را به ثمر رساند اما یونایتد در دقیقه  ۷۸ مارکوس رشفورد گل تساوی را زد و خیلی سریع در دقیقه  ۸۲ مورگان گیبس وایت گل دوم و پیروزی فارست ‌را به ثمر رساند تا یونایتد‌ در آخرین بازی خود در سال ۲۰۲۳ شکست بخورد

4416