آمار عجیب و غریبی که دیوید مویس در امارات دارد

آمار عجیب و غریبی که دیوید مویس در امارات دارد

پایگاه خبری فوتبالی - دیوید مویس سرمربی حال حاضر تیم وستهام یونایتد بالاخره موفق شد آرسنال را در ورزشگاه خانگی خودش یعنی ورزشگاه امارات شکست بدهد اما به طور کلی دیوید مویس آمار ضعیف و عجیبی در ورزشگاه امارات شهر لندن دارد.

به گزارش فوتبالی ، در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس، وستهام یونایتد موفق شد با نتیجه دو بر صفر آرسنال را شکست بدهد. دیوید مویس که سرمربی وستهام است در این بازی مقابل تیم میکل آرتتا به پیروزی رسید. دیوید مویس به طور کلی با تیم هایش 23 بار در ورزشگاه امارات شهر لندن که ورزشگاه خانگی تیم آرسنال است به میدان رفته است. اما جالب این جا است که او 18 بار در این ورزشگاه شکست خورده است. تیم های دیوید مویس چهار بار هم در ورزشگاه امارات شهر لندن به تساوی رسیده اند و اکنون بالاخره تیم او توانست مقابل آرسنال در ورزشگاه امارات شهر لندن برای اولین بار به پیروزی برسد.

دیوید مویس سرمربی تیم هایی مثل اورتون، منچستر یونایتد، ساندرلند و وستهام یونایتد بوده است. او در فوتبال اسپانیا در فصل 2014/15 هدایت تیم رئال سوسیه داد را بر عهده داشت و عملکردش آن طور که باید و شاید نبود و پس از آن دوباره به فوتبال انگلیس برگشت.

1470