سپاهان در سیرجان، تشویق شد!

سپاهان در سیرجان، تشویق شد!

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران سپاهان پس از شکست این تیم در سیرجان تیمشان را تشویق کردند.

به گزارش فوتبالی، شرایط سپاهان برای انجام بازی معوقه با سپاهان بسیار خاص بود. این تیم که در روزهای اخیر با خبر مسرت‌بخش بازگشت چهار امتیاز خود روبه‌رو شد، در کنار آن از استفاده از شش بازیکن خود محروم شد تا ژوزه مورایس هم به این اتفاق واکنش تندی داشته باشد.

طلایی‌پوشان که باتوجه به اتفاقات بازی قبلی با آلومینیوم اراک سه بازیکن خود را به دلیل دریافت کارت قرمز در اختیار نداشتند، از برخی بازیکنان مهم خود هم از جمله پیام نیازمند نتوانستند در بازی با گل‌گهر باتوجه به رای کمیته انضباطی بهره بگیرند.

اگر به نیمکت تیم ژوزه مورایس دقت کرده باشید این تیم صرفاً پنج بازیکن روی نیمکت خود داشت که شاید علاقه‌مندان به فوتبال فقط امید نورافکن را می‌شناختند و سایر بازیکنان ناشناخته بودند.

کافی است به تعویضی‌های مورایس در این بازی دقت کنید؛ اسماعیل قلی‌زاده، محمدصادق صالحی، مهدی حسینی و امید نورافکن چهار بازیکنی بودند که نیمه دوم به بازی گرفته شدند که نورافکن باتوجه به بازگشت از مصدومیت پس از هفت ماه در وقت‌های تلف شده وارد بازی شد.

اما هواداران سپاهانی حاضر در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان پس از شکست تیمشان شرایط تیم خود را درک کرده و سپاهان را تشویق کردند تا مشخص شود شرایط این تیم توسط هوادارانش به خوبی درک شده است.

1997