خوش‌شانسی بعد از خرابی تابلوی تعویض؛ باهویی مصدوم شد و جانشینش گل زد!

خوش‌شانسی بعد از خرابی تابلوی تعویض؛ باهویی مصدوم شد و جانشینش گل زد!

پایگاه خبری فوتبالی – نیمه اول بازی تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس تمام شد. 

به گزارش فوتبالی، از ساعتی پیش دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران در یک بازی عقب افتاده از هفته یازدهم مقابل هم قرار گرفتند. شهاب زاهدی مهاجم پرسپولیس موفق شد در دقیقه 31 گل بزند و تیمش را پیش بیندازد. این نیمه با همین گل به سود پرسپولیس به پایان رسید.

اما نکته جالب درباره این بازی این است که گلزن نیمه اول مسابقه اصلا قرار نبود در ترکیب اصلی تیمش باشد. ترکیب اصلی پرسپولیس در حالی اعلام شده بود که نام نبیل باهویی در آن دیده می‌شد و شهاب زاهدی قرار بود روی نیمکت بنشیند.

اما در اتفاقی عجیب پرسپولیس با شهاب وارد زمین شد و باهویی روی نیمکت نشست! دلیل این اتفاق مشخص نیست اما گفته می‌شود باهویی در حین گرم کردن قبل از شروع مسابقه مصدوم شده و به همین دلیل با تصمیم یحیی گل محمدی قرار شد زاهدی به جای نبیل در ترکیب اصلی مقابل نساجی قرار بگیرد.

زاهدی هم در دقیقه 31 توانست دروازه نساجی را با ضربه سر و روی سانتر دیدنی مهدی ترابی باز کند. قطعا از خو‌ش‌شانسی پرسپولیس، یحیی و شهاب بود که باهویی مصدوم شد شهاب به جای او به زمین رفت و گل زد.

در بازی قبلی پرسپولیس هم یک خوش‌شانسی دیگر برای پرسپولیس اتفاق افتاد. باهویی که قرار بود در دقیقه 78 تعویض شود اما تابلوی تعویض خراب شد و باهویی چند دقیقه دیگر هم در زمین ماند. او موفق شد در دقیقه 81 برای پرسپولیس پنالتی بگیرد و با همین پنالتی پرسپولیس برنده شد.

1359