بی‌احتیاطی بازیکن جوان سپاهان/ در سومین بازی خود برای تیم مورایس اخراج شد!

بی‌احتیاطی بازیکن جوان سپاهان/ در سومین بازی خود برای تیم مورایس اخراج شد!

پایگاه خبری فوتبالی- ارشیا سرشوق در دیدار مقابل گل‌گهر دو کارت زرد دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد.

به گزارش فوتبالی، سومین بازی ارشیا سرشوق با پیراهن تیم بزرگسالان سپاهان به خاطره بدی برای او تبدیل شد. این بازیکن که سابقه حضور در آکادمی سپاهان را دارد، در ابتدای فصل با نظر ژوزه مورایس به تیم بزرگسالان فراخوانده شد. این بازیکن 20 ساله که در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند، امروز در ترکیب اصلی سپاهان برای بازی مقابل گل‌گهر حضور داشت و از ابتدای بازی به میدان رفت.

او که در دقیقه 13 بازی یک کارت زرد از داور دریافت کرده بود، با شروع نیمه دوم باز هم بی‌احتیاطی کرد و داور در دقیقه 47 کارت زرد دوم را به او نشان داد تا سرشوق به ناچار زمین بازی را ترک کند و سپاهان ده نفره به کار خود ادامه بدهد.

سرشوق پیش از این دو بار دیگر برای تیم مورایس به میدان رفته بود، یک بار به عنوان یار تعویضی مقابل تراکتور در بازی روز 19 مرداد، و یک بار هم در ترکیب ابتدایی تیم مقابل پیکان که 7 شهریور امسال برگزار شد و با برتری سه بر یک سپاهان خاتمه یافت.

سپاهان به دلیل حکم اخیر کمیته انضباطی، حسابی از نظر تعداد بازیکن در مضیقه قرار گرفته است و هم اکنون سرشوق هم با دریافت کارت قرمز از بازی بعدی تیم محروم شد تا دست مورایس بیشتر از قبل خالی بماند.

7474