نیوکاسل مشتری جدید هافبک نیمکت نشین منچسترسیتی

نیوکاسل مشتری جدید هافبک نیمکت نشین منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- نیوکاسل امیدوار است کالوین فیلیپس از منچسترسیتی را به صورت قرضی در ژانویه به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی ، به نقل از نشریه تلگراف، کلاغ ها هنوز مذاکرات رسمی با منچسترسیتی در مورد انتقال احتمالی این هافبک را آغاز نکرده اند، اما طبق این گزارش، آنها فیلیپس را به هدف اصلی باشگاه در پنجره نقل و انتقالات آتی ژانویه تبدیل کرده اند.

محدودیت های مالی نیوکاسل اکنون ممکن است به آنها اجازه دهد تا در ژانویه برای انتقال دائمی تلاش کنند و در آن صورت، آنها ترجیح می دهند هافبک انگلیسی را فعلا به صورت قرضی به خدمت بگیرند. ادی هاو دوست داشت با جذب یک مهاجم، مدافع و دروازه‌بان جدید تیمش را تقویت کند، اما سرمربی تیم می‌داند که باشگاه در موقعیتی نیست که بتواند در نقل و انتقالات زمستانی اروپا بازیکنان جدید را جذب کند. در حالی که اولویت آنها فیلیپس است، آنها همچنین می توانند داوید دخیا، دروازه بان سابق تیم منچستریونایتد را که یک بازیکن آزاد است، به خدمت بگیرند.

فیلیپس ۲۸ ساله می خواهد هر چه زودتر پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالات تیم فعلی خود منچسترسیتی را ترک کند، اما قبل از اینکه مقصد بعدی خود را انتخاب کند، چند شرط دارد. او ظاهراً می‌خواهد انتقال بعدی خود را با بررسی اینکه آیا زمان بازی منظمی خواهد داشت یا خیر، ارزیابی کند زیرا همچنان امیدوار است که در تیم انگلیس گرت ساوت‌ گیت برای یورو ۲۰۲۴ که در ژوئن سال آینده حضور یابد. این ملی پوش انگلیسی همچنین با انتقال به یوونتوس، تیم حاضر در سری آ، که علاقه مند به جذب قرضی این بازیکن تا پایان فصل جاری هستند نیز در ارتباط است. حال باید دید این بازیکن در لیگ برتر انگلیس فوتبال خود را ادامه می دهد یا ماه آینده راهی ایتالیا می شود.

۱۰۰۹