منچستریونایتد در اندیشه جذب ستاره بایرن مونیخ

منچستریونایتد در اندیشه جذب ستاره بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد همچنان به جذب یاشوا کیمیش ستاره بایرن مونیخ علاقه دارد و می خواهد در سال 2024 برای جذب او اقدام کنند. 

به گزارش فوتبالی، یاشوا کیمیش در این فصل عملکرد خوبی در ترکیب بایرن مونیخ نداشته و روند نوسانی داشته. همین موضوع سبب شده تا توماس توخل و سران بایرن مونیخ به فکر فروش او باشند و می دانند که تیم های خواهان کیمیش، پول خوبی برای او پرداخت می کنند. منچستریونایتد یکی از تیم های خواهان یاشوا کیمیش است که با توجه به وضعیت خط هافبک، اریک تن هاگ به شدت از اضافه شدن کیمیش استقبال می کند. 

یونایتد در این فصل با مشکل مصدومیت دست و پنجه نرم می کند. کاسمیرو و کریستین اریکسن بارها مصدوم شده اند و اگر درخشش اسکات مک تامینی نبود، اریک تن هاگ وضعیت بسیار بدتری در الدترافورد داشت. 

حالا اکرم کانور متخصص حوزه نقل و انتقالات راجع به اخبار پیرامون کیمیش گفت: "منچستریونایتد دوباره وضعیت خرید یاشوا کیمیش را بررسی خواهد کرد و در سال 2024 برای جذب او تلاش خواهد کرد. بارسلونا، منچسترسیتی، آرسنال و لیورپول تیم هایی هستند که به کیمیش علاقه دارند. بایرن مونیخ از فروش کیمیش استقبال می کند و می خواهد از پول به دست آمده از آن برای خرید جانشین کیمیش استفاده کند."

4416