موفقیت پسر مسی در نقطه ضعف پدرش: گلزنی با قیچی برگردان!

موفقیت پسر مسی در نقطه ضعف پدرش: گلزنی با قیچی برگردان!

پایگاه خبری فوتبالی - ماتئو مسی پسر فوق ستاره آرژآنتینی که در تیم های پایه اینتر میامی توپ می زند، توانست با ضربه قیچی برگردان گلزنی کند تا نشان بدهد که در کاری تبحر دارد که پدرش در آن ناموفق بوده است!

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی تایید کرده بود که پسر دومش آینده درخشانی در فوتبال دارد و به نظر می رسد که ماتئو در حال اثبات حرفه ای پدرش است. در واقع به نظر می رسد که استعداد فوتبالی ماتئو نسبت به برادر بزرگ ترش تیاگو خیلی بیشتر باشد. 

صفحه باشگاه اینترمیامی در شبکه اجتماعی تیک تاک تصویری از گلزنی پسر ستاره آرژانتینی با ضربه قیچی برگردان را منتشر کرده است. در حقیقت او با ضربه و حرکتی دقیق نشان می دهد که قدرت شوتزنی فوق العاده ای دارد. 

خود مسی در دوران فوتبالش در زمینه قیچی برگردان توفیق چندانی نداشته است. در حقیقت مسی بدون تردید یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است که در زمینه های مختلف نظیر دریبل زدن، کاشته زدن و حتی گاهی ضربات سر بسیار موفق بوده اما در زمینه ضربات قیچی برگردان موفق نبوده اما با این وجود به نظر می رسد که  پسرش ماتئو می خواهد از این حیث از او سبقت بگیرد. جالب این جاست که پسر مسی بر خلاف پدرش به شماره هفت علاقه دارد، شماره ای که فوتبالدوستان در سالهای اخیر آن را با کریستیانو رونالدو می شناخته اند!

4125