وایرال شدن تیپ جالب کروس و پدربزرگش در شب کریسمس

وایرال شدن تیپ جالب کروس و پدربزرگش در شب کریسمس

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید در هفته های اخیر با انتشار تصاویری از پدربزرگش مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، پدربزرگ کروس حدود 80 سال سن دارد اما به نظر می رسد که همچنان دل شادابی دارد. در حقیقت پدربزرگ کروس برای تماشای بازی رئال مادرید و یونیون برلین به آلمان سفر کرده بود و قبل و بعد از بازی در کنار تونی و برادرش فلیکس حضور پیدا کرد و حتی در پادکست آنها نیز حاضر شد. در واقع روحیه شاداب پدربزرگ کروس و خاطراتی که هافبک آلمانی رئال مادرید از او تعریف کرده، باعث شده تا شخصیت او برای خیلی از هواداران جذاب شود. تونی به بهانه شب کریسمس تصویری از خودش و پدربزرگش منتشر کرد که هر دو نفرشان لباس های ویژه کریسمس را به تن کرده اند. پدربزرگ تونی، پلیوری با آرم رئال مادرید را پوشیده تا نشان بدهد که از تیم نوه خود حمایت می کند!

در حال حاضر آینده تونی کروس یکی از ابهامات ترکیب رئال مادرید به شمار می رود. این بازیکن هنوز در مورد تمدید یا عدم تمدید قراردادش با رئال مادرید تصمیمی نگرفته است. تونی تا تابستان 2024 با رئال مادرید قرار دارد. مدیران رئال مادرید از تمدید قراردادش استقبال می کنند اما خود این بازیکن عجله ای ندارد و فقط به شرطی قراردادش را تمدید می کند که مطمئن باشد که در ترکیب فصل آینده نقش پررنگی خواهد داشت.

4125