مشکل اصلی لیورپول از نگاه اسطوره سرخ‌ها

مشکل اصلی لیورپول از نگاه اسطوره سرخ‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- جیمی کرگر پس از تساوی 1-1 لیورپول و آرسنال در این هفته‌، در خصوص شرایط قرمزهای مرسی‌ساید گفت: «به‌نظرم مشکلی در خط حمله‌ی لیورپول وجود دارد، با این‌که داروین نونیز، کودی خاکپو و لوئیس دیاز به  تلاش و مبارزه ادامه می‌دهند.»

به گزارش فوتبالی، لیورپول در حالی در خانه مقابل آرسنال صدرنشین متوقف شد که موقعیت‌های زیادی برای کسب 3 امتیاز داشت، اما  داروین نونیز، کودی خاکپو و لوئیس دیاز در امر گلزنی ضعیف عمل کردند. با این وجود، جیمی کرگر اعتقاد دارد که لیورپول هنوز نتوانسته جایگزین مناسبی برای سادیو مانه و روبرتو فیرمینو جذب کند.

جیمی کرگر بعد از این‌که لیورپول در تساوی 1-1 شنبه شب خود مقابل آرسنال موقعیت‌های زیادی را از دست داد، گفت: «مشخصا خط حمله‌ی لیورپول دچار مشکل است.»

لیورپول 13 شوت در این دیدار زد اما تنها در نیمه اول محمد صلاح توانست قدر موقعیت خودش را بداند و گلزنی کند، و کودی خاکپو، لوئیس دیاز و داروین نونیز شب کم‌فروغی را پشت سر گذاشتند.

خاکپو علی‌رغم شروع بازی به عنوان مهاجم شماره 9، نتوانست خطری بر روی دروازه‌ی آرسنال ایجاد کند. دیاز در 15 بازی لیگ برتر یک گل زده و نونیز در 12 بازی متوالی هیچ گلی به ثمر نرسانده است.

این آمار نگران‌کننده باعث می‌شود صلاح به تنهایی بار خط حمله لیورپول را به دوش بکشد، اما او برای جام ملت‌های آفریقا در اوایل ماه ژانویه به اردوی تیم ملی مصر اضافه می‌شود و ممکن است کلوپ تا 1 ماه او را در اختیار نداشته باشد.

1428