لیگ برتر والیبال| پیروزی نیان الکترونیک مقابل سایپا

لیگ برتر والیبال| پیروزی نیان الکترونیک مقابل سایپا

پایگاه خبری فوتبالی- تیم والیبال نیان الکترونیک خراسان با شکست سایپا به ششمین برد خود در لیگ برتر مردان دست یافت و در رتبه هشتم جدول این رقابت‌ها قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، هفته سیزدهم و پایانی دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه سوم دی) با هفت دیدار در شهرهای رفسنجان، سیرجان، گرگان، رامسر، تهران (دو دیدار) و اردکان پیگیری می‌شود.

در نخستین دیدار این هفته که از ساعت 15 در سالن فدراسیون آغاز شد، تیم سایپا تهران میزبان نیان الکترونیک خراسان بود و سه بر صفر مغلوب میهمان خود شد.

شاگردان حامد صمدی در تیم نیان الکترونیک خراسان در سه ست متوالی این دیدار با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 23 و 31 بر 29 سایپا را شکست دادند تا به ششمین برد خود دست یابند و 21 امتیازی شوند و در جایگاه هشتم جدول قرار گیرند تا در پایان این هفته رتبه نهایی تیم نیان مشخص شود.

تیم سایپا نیز که حضور در لیگ برتر مردان را از سال 1381 آغاز و تجربه کرده است، دور رفت این فصل از مسابقات را با یک برد، 12 شکست و 6 امتیاز به پایان رساند و در انتهای جدول باقی ماند. تنها برد نارنجی‌پوشان در این فصل مقابل شهرداری گنبد کاووس و در هفته پنجم به دست آمد.

هدایت تیم سایپا را امسال امیر حسینی برعهده داشت که تا هفته هشتم ادامه داشت. هفته نهم و دهم محمد منصوری و در ادامه سهراب به‌نژاد هدایت تیم سایپا را در مسابقات برعهده داشت.

خلیل یگانه مجد، مجید محسنی شوشتری، میثم پارسه و قادر صادقی به ترتیب به عنوان نماینده سازمان لیگ، ناظر فنی و داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت دیدار سایپا و نیان را برعهده داشتند.

این دیدار به مدت 101 دقیقه طول کشید و 70 نفر تماشاگر داشت.

2636