ادامه صدرنشینی اینتر در سری آ با پیروزی مقابل لچه

ادامه صدرنشینی اینتر در سری آ با پیروزی مقابل لچه

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته هفدهم از رقابت های سری آ ایتالیا، اینتر و لچه به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اینتر موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، اینتر که به تازگی از رقابت های کوپا ایتالیا حذف شده است، در تلاش است تا در رقابت های سری آ ایتالیا به قهرمانی برسد. اینتری ها در بازی خود مقابل لچه به خوبی عمل کردند و توانستند با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسند.

اکنون نراتزوری ها با گرفتن هر سه امتیاز بازی مقابل لچه، با 44 امتیاز در صدر جدول سری آ قرار گرفته اند. در حال حاضر یوونتوس با 40 امتیاز در رده دوم جای گرفته است و اینتری ها بالا تر از آن ها هستند و رقابت مستقیم بر سر قهرمانی در این فصل از رقابت های سری آ میان این دو تیم است.

در این بازی گل های اینتر را یان اورل بیسک در دقیقه 43 بازی و نیکولو بارلا در دقیقه 78 بازی روی پاس مارکو آرناتوویج به ثمر رساندند. در دقیقه 83 بازی، لمک باندا از تیم لچه اخراج شد و به این ترتیب اینتر در دقایق پایانی بازی به راحتی توانست بازی را کنترل کند و هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

تماشای گل دوم اینتر

1470