هافبکی که هواداران منچستریونایتد را با عملکرد ضعیفش عصبانی کرد

هافبکی که هواداران منچستریونایتد را با عملکرد ضعیفش عصبانی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران منچستریونایتد از اسکات مک تامینی به خاطر شکست تیمشان در مقابل وستهام به شدت انتقاد کردند.

به گزارش فوتبالی، یونایتد پس از ان که یک پیروزی بسیار دشوار را مقابل لیورپول در هفته گذشته کسب کرد، در مقابل تیم دیوید مویس در ورزشگاه لندن با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. وستهام تیم برتر میدان بود و با گلهای بوون و محمد قدوس به سادگی به پیروزی دست پیدا کرد. جرد بوئن در دقیقه 72 گل اول را با پاس عالی لوکاس پاکتا به ثمر رساند. بازیکن برزیلی گل دوم را هم طراحی کرد که قدس توانست  دومین گل را ثبت کند. شیاطین سرخ در نیمه اول توسط آلخاندرو گارناچو صاحب موقعیت هایی داشتندئ اما به گل نرسیدند.

هواداران یونایتد اعتقاد دارند که هافبک تیمشان مقصر شکست در ورزشگاه لندن بوده است و از عملکرد اسکات مک تامینی به شدت انتقاد کردند.  یک هوادار یونایتد در شبکه اجتماعی اکس نوشت:" هویلوند بازی می کند، هیچ موقعیتی برایش نمی سازند، هویلوند خارج می شود. بیچاره. آنتونی، مک تامینی، گارناچو و ... هیچ کدام موقعیتی برایش ایجاد نمی کنند." دیگری نوشته است:"اسکات مک تامینی در بازی گند زده است. بهتر بود که کنار زمین بنشیند و بازی کردن را از پاکتا یاد بگیرد." دیگری نیز نوشته است :" مک تامینی هیچ کاری درون زمین انجام نمی دهد. "

4125