یونتوس همچنان مثل سایه پشت سر اینتر باقی ماند

یونتوس همچنان مثل سایه پشت سر اینتر باقی ماند

پایگاه خبری فوتبالی- هفته هفدهم رقابت های سری آ ایتالیا با پیروزی یوونتوس مقابل فروزینونه در بازی خارج از خانه پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، دو تیم یوونتوس و فروزینونه در شرایطی در ورزشگاه شهر فروزینونه با قضاوت مائوریزیو ماریانی به مصاف هم رفتند که یوونتوس برای زیاد شدن فاصله امتیاز خود با تیم صدرنشین اینتر نیاز به پیروزی در این بازی خارج از خانه داشت. در نیمه اول این دیدار و در دقیقه ۱۲ کنان ییلدیز بازیکن جوان و با استعداد یوونتوس از بین مدافعین تیم میزبان تیم یوونتوس به گل اول خود رسید و بازی را ۱-۰ کرد. با گلزنی برابر فروزینونه، کنان ییلدیز به جوان‌ترین گلزن خارجی تاریخ یوونتوس تبدیل شد و با ۱۸ سال و ۲۳۳ روز موفق به ثبت این رکورد خاص در ترکیب بانوی پیر فوتبال ایتالیا شد. در نیمه اول بازیکنان یوونتوس و فروزینونه چند بار فرصت گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتیجه پایانی نیمه اول همان ۱-۰ به سود یوونتوس به پایان رسید.

در نیمه دوم ورق بازی خیلی زود برگشت و در دقیقه ۵۱ خایمه بائز مهاجم اروگوئه‌ای تیم فروزینونه دروازه تیم یوونتوس را باز کرد تا شاگردان آلگری خیلی زود و تنها ۶ دقیقه پس از آغاز نیمه دوم دروازه خود را باز شده ببینند. در ادامه یوونتوس حملات زیادی را روی دروازه تیم میزبان انجام داد و حتی یکبار در دقیقه ۷۸ توسط وستون مک‌کنی تیر دروازه حریف را لرزاند و بالاخره در دقیقه ۸۱ با ضربه سر زیبای دوشان ولاهوویچ مهاجم صربستانی خود که موفق به ثبت ۲۹ امین گل خود برای باشگاه یوونتوس شد به گل برتری رسید و بازی را ۲-۱ کرد. در ادامه ولاهوویچ یکبار دیگر هم دروازه حریف را در دقیقه ۹۰ باز کرد که این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد. در نهایت این بازی با حساب ۲-۱ به نفع شاگردان آلگری به پایان رسید.

با این برد تیم یوونتوس ۴۰ امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر از اینتر در رده دوم جدول سری آ باقی ماند و فروزینونه هم با ۱۹ امتیاز در رده ۱۴ قرار گرفت.