ليگ قهرمانان زنان اروپا؛ رئال مادريد حذف شد، بارسلونا صعود كرد

ليگ قهرمانان زنان اروپا؛ رئال مادريد حذف شد، بارسلونا صعود كرد

پايگاه خبرى فوتبالى- دور چهارم مرحله گروهى ليگ قهرمانان زنان اروپا برگزار شد تا تكليف چند تيم قبل از پايان مرحله گروهى مشخص شود.

به گزارش فوتبالى، هفته چهارم ليگ قهرمانان زنان اروپا در گروه هاى چهار گانه برگزار شد.

در گروه A بارسلونا با ٧ گل روزنگارد را شكست داد و با ١٢ امتياز صعودش را به دور بعد مسجل كرد. در ديدار ديگر اين گروه آينتراخت فرانكفورت و بنفيكا به تساوى يك بر يك رسيدند. بنفيكا در اين گروه ٧ امتياز دارد و فرانكفورت هم ٤ امتيازى شد.

در گروه B، ليون و بران به تساوى ٢-٢ رسيدند تا صعود ليونى ها با ١٠ امتياز به دور بعد قطعى شود. ديدار ديگر اين گروه قرار بود بين پولتن و اسلاويا پراگ برگزار شود كه به دليل شرايط بد جوى در چك به زمان ديگرى موكول شد.

در گروه C، آژاكس شگفتى آفريد و با يك گل بايرن مونيخ را شكست داد و به صدر جدول راه يافت. پاريس سن ژرمن هم توانست رم را با نتيجه سه بر يك شكست دهد تا وضعيت اين گروه پيچيده تر شود. در جدول اين گروه آژاكس ٧ امتيازى است و پاريس سن ژرمن با ٦، بايرن مونيخ با ٥ و رم با چهار امتياز در رده هاى بعدى قرار دارند.

در گروه D هم چلسى با نتيجه سه بر يك هاكن را برد و به صدر جدول رسيد. رئال مادريد هم با يك گل مغلوب اف سى پاريس شد و با يك امتياز در قعر جدول قرار گرفت.

٦٠٠١