آخرین وضعیت کاپیتان لوتون تاون پس از حمله قلبی در لیگ برتر انگلیس

آخرین وضعیت کاپیتان لوتون تاون پس از حمله قلبی در لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی لوتون تاون آخرین وضعیت کاپیتان خود که دچار حمله قلبی شده بود را تشریح کرد.

به گزارش فوتبالی ، در جریان بازی دو تیم لوتون تاون و بورنموث بازیکنان دو تیم پس از دقیقه ۶۵ از زمین بازی بیرون رفتند، زیرا کاپیتان لوتون تاون در نیمه دوم بازی تحت مراقبت پزشکی به دلیل حمله قلبی قرار گرفت و در نهایت هم بازی لغو شد. پس از چند روز به به تام لاکیر ۲۹ ساله یک دستگاه دفیبریلاتور (ICD) وصل شد. این همان دستگاهی است که کریستین اریکسن پس از ایست قلبی در یورو ۲۰۲۰ نیز استفاده کرد و متعاقباً از بیمارستان مرخص شد. پس از نیمه تمام شدن بازی، همه تماشاگران در ورزشگاه ویتالیتی گرد هم آمدند تا لاکیر را تشویق کنند. بازیکنان و کارکنان لوتون تاون از جمله سرمربی تیم ادواردز بسیار ناراحت بودند و آنها هم برای تشویق بازیکن خود به زمین رفتند.

راب ادواردز در حالی که در کنفرانس مطبوعاتی پیش از لوتون تاون مقابل نیوکاسل صحبت می کرد، گفت: "هفته سختی برای همه بود. خانواده او در تمام هفته دغدغه اصلی لاکیر بوده اند و همه بازیکنان و کادرفنی تحت تاثیر قرار گرفتند. تنها چیزی که مهم است این است که او دوباره در تیم باشد و به خانه خود بازگردد. مورد مهم بهبودی اوست، این تنها چیزی است که ما به آن اهمیت می‌دهیم. درمان تام نصب ICD مرحله اول بود سپس خواهیم دید که اوضاع به چه شکل خواهد بود." ادواردز افزود: "باید از همه در تیم بورنموث تشکر کنم، به خصوص فیلیپ بیلینگ که به سرعت واکنش نشان داد. ما در آینده پیوند ویژه ای با این باشگاه خواهیم داشت."

این دومین باری بود که لاکیر با یک مشکل مشابه روبرو شد زیرا در نیمه اول پیروزی لوتون تاون مقابل کاونتری در فینال پلی آف چمپیونشیپ در ماه می نیز دچار حمله قلبی شده بود. باشگاه اکنون فاش کرده که این دو مورد به یکدیگر مرتبط نیستند زیرا مورد قبلی مربوط به فیبریلاسیون دهلیزی بود.

۱۰۰۹