مسی برای مراسم ازدواج خواهر زنش و جلسه با اسکالونی وارد روساریو شد

مسی برای مراسم ازدواج خواهر زنش و جلسه با اسکالونی وارد روساریو شد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی به همراه خانواده اش وارد زادگاه او یعنی شهر روساریو شدند تا تعطیلات کریسمس را در آن جا سپری کنند.

به گزارش فوتبالی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین طبق سنت همیشگی برای تعطیلات کریسمس به روساریو رفته است. این بازیکن  منتظر ماند تا کلاس های مدرسه بچه هایش در آمریکا به پایان برسند و بعد از آن به آرژانتین سفر کرد.

ستاره آرژانتینی با جت شخصی خود از فرودگاه بین المللی فیشرتون از فلوریدا راهی آرژانتین شد. لئو قرار است که در آرژانتین در مراسم ازدواج خواهر زنش کارلا شرکت کند. در حقیقت کارلا یکی از ساقدوش های عروس در مراسم ازدواج آنتونلا و لئو بود و حالا مسی قرار است که در این مراسم خانوادگی شرکت کند.  لئو همچنین قرار است که جلسه ای با لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین داشته باشد که با تردید در مورد آینده اش در آلبی سیلسته صحبت کرده است. 

مسی بعد از تعطیلات کریسمس باید خودش را آماده اردوی پیش فصل اینتر میامی کند. تیم آمریکایی تا کنون برگزاری دو بازی دوستانه مقابل الهلال و النصر را در تور پیش فصل قطعی کرده است. اینتر میامی در لیگ آمریکا در فصل گذشته نتایج خوبی کسب نکرد و از صعود به پلی آف باز ماند. 

4125