حمایت جالب توجه یحیی گل‌محمدی از اشکان خورشیدی!

حمایت جالب توجه یحیی گل‌محمدی از اشکان خورشیدی!

پایگاه خبری فوتبالی- کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی استقلال خوزستان بیشتر به بحث داوری اختصاص داشت.

به گزارش فوتبالی، یحیی گل‌محمدی از اشکان خورشیدی تا موعود بنیادی‌فر و داوران وی ای آر اسم همه را مطرح کرد. گل‌محمدی هنوز از اتفاقات دربی و حواشی وی ای آر و داوری آن بازی بیرون نیامده است.

 3 امتیاز آن بازی می‌توانست شرایط او و تیمش را از این رو به آن رو کند اما تساوی باز هم همه چیز را برای این مربی به سر جای اول و نزدیکی بحران برگرداند. به همین دلیل است که در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با استقلال خوزستان بخش زیادی از حرف‌های سرمربی پرسپولیس به بازی قبلی و حتی بازی قبل‌تر از دربی ارتباط داشت.

او در بخشی از حرف‌هایش هم از اشکان خورشیدی دفاع کرد! خورشیدی پیش از دربی قضاوت بازی پرسپولیس و هوادار را برعهده داشت. قبل از بازی و بعد از بازی حملات زیادی به اشکنان خورشیدی شده و با صحبت‌های محمود فکری در مورد پرسپولیسی بودن این داور او سیبل انتقادات زیادی شد. یحیی گل‌محمدی با اشاره به اشتباهات داور دربی با وجود حضور وی ای آر به خورشیدی اشاره کرده و از او دفاع کرد.«برای اشکان خورشیدی خوشحالم که اتهامات زیادی به او زده شد و دیدیم با VAR هم چه اتفاقاتی افتاد. اینها کار خدا است و خدا نمی‌گذارد حق کسی پایمال شود.»

البته این حمایت یحیی گل‌محمدی می‌تواند حواشی را برای اشکان خورشیدی در بازی‌های بعدی بیشتر کند و باز هم به روابط خوب او با پرسپولیسی‌ها اشاره شده و به همین بهانه به او حمله شود. البته خورشیدی فعلا به خاطر مصاحبه اش محروم شده است. 

یحیی گل‌محمدی در بخشی از صحبتش هم اشاره کرد که از باشگاه خواسته که مکالمات داوران وی ای آر پخش شود و البته بعید به نظر می‌رسد که این خواسته را رضا درویش و مسئولان باشگاه بتوانند برآورده کنند چرا که سطح وی ای آری که به تهران آمده بود، این قابلیت را نداشت که بخواهد صدایی را ضبط کند که بخواهد پخش شود.

4326