واکنش دروازه‌بان تحت فشار منچستریونایتد به کسب یک امتیاز در آنفیلد

واکنش دروازه‌بان تحت فشار منچستریونایتد به کسب یک امتیاز در آنفیلد

پایگاه خبری فوتبالی - آندره اونانا سنگربان کامرونی منچستریونایتد ادعا می کند که او هم تیمی هایش باید بر طبق استانداردهای باشگاه پیش بروند و فقط به فکر پیروزی و بهتر شدن باشند.

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، تیم های لیورپول و منچستریونایتد در استادیوم آنفیلد به مصاف هم رفتند. در این بازی، شیاطین سرخ مهره های کلیدی همچون برونو فرناندز، کریستین اریکسن، لیساندرو مارتینز، کاسمیرو و میسون مونت را در اختیار نداشتند اما با این حال موفق شدند یک تساوی بدون گل از کلوپ و شاگردانش بگیرند تا اونانا به ششمین کلین شیت فصلش برسد. 

به نقل از سایت گل، اونانا راجع به این بازی به MUTV گفت: "ما منچستریونایت هستیم و یکی از بزرگ ترین باشگاه های جهان محسوب می شویم. ما در مقابل هر حریفی که بازی می کنیم باید ببریم و این باید هدف ما باشد. ما توانستیم یک امتیاز بگیریم. در کنار هم جنگیدیم و شخصیت خودمان را نشان دادیم، اما کافی نیست. ما باید برای پیروز شدن بجنگیم که متاسفانه مقابل لیورپول نتوانستیم پیروز شویم. باید استانداردها را بالاتر ببریم. مهم نیست مقابل چه حریفی بازی می کنیم، ما باید در هر بازی و در هر رقابت، پیروز و برنده باشیم."

4416