حمایت تمام‌قد ستاره منچستریونایتد از تن هاگ

حمایت تمام‌قد ستاره منچستریونایتد از تن هاگ

پایگاه خبری فوتبالی - اسکات مک تامینی ستاره اسکاتلندی منچستریونایتد تاکید دارد که تمام بازیکنان پشت اریک تن هاگ هستند و از او حمایت خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته تیم های لیورپول و منچستریونایتد در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که در نهایت، شیاطین سرخ موفق شدند یک تساوی ارزشمند صفر بر صفر از صدرنشین لیگ برتر انگلیس بگیرند و باعث شوند تا رقیب دیرینه به رده دوم سقوط کند. در این بازی، برونو فرناندز و هری مگوایر غایب بودند و به همین خاطر، مک تامینی کاپیتان شیاطین سرخ بود.

به نقل از میرر، هافبک اسکاتلندی راجع به شرایط تن هاگ در الدترافورد گفت: "همانطور که در دیگر مصاحبه ها گفته ام، ما تمام قد پشت سرمربی هستیم. واقعا چیز دیگری ندارم که بگویم. ما اینجا هستیم از منچستریونایتد دفاع کنیم. تن هاگ یک سرمربی فوق العاده و یک انسان بسیار خوب است و با او می توانیم به چیزهای خوب برسیدیم. احساس می کنم در مسیر درستی قرار داریم و فعلاً می خواهیم بازی به بازی جلو برویم و در سعی کنیم در دیدارهایمان پیروز شویم. به همین راحتی. شما در فوتبال نمی توانید خیلی رویاپردازی کنید، چون ممکن است در واقعیت ضربه سختی بخورید و به یک باره همه چیز از بین برود."

4416