فشار عجیب مورینیو به مدیران رم: می‌خواهم بمانم!

فشار عجیب مورینیو به مدیران رم: می‌خواهم بمانم!

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو با حرفهای شب گذشته خود تعجب مدیران رم را برانگیخت. در واقع مدیران رم چندان متمایل به ادامه کار مورینیو در پایان فصل نیستند اما این مربی اصرار دارد که در جالوروسی ها بماند.

به گزارش فوتبالی، با وجود آن که مورینیو پیشنهادهای پرشماری از لیگ عربستان دریافت کرده، بعد از بازی اخیر رم گفت که می خواهد در جالوروسی ها بماند. این مربی پس از شکست مقابل بولونیا با خبرنگاران صحبت کرد. وی در ابتدا به بهانه یک سالگی درگذشت میهایلوویچ از او یاد کرد و گفت که می خواهد در جالوروسی ها بماند. قرارداد مورینیو در پایان فصل به پایان می رسد اما او می گوید:" می خواهم در این جا بمانم. باید به فیرپلی مالی خوب فکر کنیم. به این که بازیکنان جوانی را به جای باتجربه هایی بخریم که در کوتاه مدت موثر هستند و بعدش هیچ اثری ندارند. من آماده برای تمدید هستم هر چند که هنوز با مدیران صحبت نکرده ام. هواداران پس از نمایش های اخیر از ما حمایت می کنند و خیلی سخت است که من را از انها جدا کنند. اگر از همدیگر جدا شویم، تصمیم من نخواهد بود."

وی در مورد تصمیم عجیب خود در مورد تعویض رناتو سانچز در دقیقه 17 گفت:" او را در ترکیب قرار دادم و کمی بعد تعویضش کردم. این کار را فقط سه، چهار بار در دوران فوتبالم انجام داده ام. تصمیم آسانی برای خودش و من نبود. از او عذرخواهی می کنم. به خاطر مصدومیت هایش ترس دارد. مقابل شریف نشانه های ثابتی ارائه داد اما درک کردم که هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. آخرین باری که این کار را کردم، ماتیچ در چلسی بود اما دلایل متفاوتی داشت. نمی توانم بازیکنی که در ریتم مناسبی قرار ندارد را در بازی حفظ کنم. باید چنین تصمیمی می گرفتم و متاسف هستم." 

4125