نراتزوری جایگاهش را در صدرجدول مستحکم کرد

نراتزوری جایگاهش را در صدرجدول مستحکم کرد

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر در دیدار خارج از خانه مقابل لاتزیو با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید و جایگاهش را در صدر جدول مستحکم تر کرد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته شانزدهم رقابت های سری آ ایتالیا، تیم های لاتزیو و اینتر در استادیوم المپیکو به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که اینتر با 38 امتیاز در صدر جدول بود و شاگردان مائوریتسیو ساری با 21 امتیاز در رده دهم قرار داشتند. با توجه به تساوی یوونتوس در آخرین بازی اش، شاگردان سیمونه اینزاگی فرصت این را داشتند که فاصله خود را با بیانکونری بیشتر کنند. 

در نیمه اول لاتزیو کاملاً تیم برتر میدان بود و بارها فرصت باز کردن دروازه یان زومر را داشتند اما برخلاف جریان بازی این اینتر بود که توانست در دقیقه 40 با ضربه لائوتارو مارتینز دروازه میزبان را باز کند و نیمه اول را با پیروزی یک بر صفر به رختکن برود.

در نیمه دوم بازهم لاتزیو بازی را کاملاً هجومی آغاز کرد و همانند نیمه اول، دوباره اینتر برخلاف جریان بازی توانست به گل برسد و این بار مارکوس تورام در دقیقه 66 گلزنی کرد تا اختلاف به دو گل افزایش پیدا کند و نراتزوری با نتیجه 2-0 برنده شود. 

4416