نظر جالب سوارز راجع به خروج نیمار از بارسلونا

نظر جالب سوارز راجع به خروج نیمار از بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای سابق لیورپول معتقد است که نیمار باید در کنار لیونل مسی در بارسلونا می ماند و رفتنش به پاریسن ژرمن اشتباه بزرگی بود. 

به گزارش فوتبالی، نیمار در سال 2017 تصمیم گرفت تا از زیر سایه لیونل مسی بیرون بیاید و با رقم 222 میلیون یورو به پاریسن ژرمن پیوست تا رکورد نقل و انتقالات شکسته شود. او بعد از شش سال بازی در پی اس جی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته با رقم 90 میلیون یورو به الهلال پیوست. نیمار توانست 118 گل در 173 بازی برای پی اس جی به ثمر رساند و در سال 2021 نیز مسی به او پیوست. 

حالا لوئیس سوارز که زمانی در کنار لیونل مسی و نیمار در سال 2015 توانست 3 گانه کند راجع به تصمیم نیمار برای خروج از بارسلونا گفت: "ما دوستان خیلی خوبی بودیم و می دانستیم که اگر بتوانیم وظایفمان را در زمین انجام دهیم، بارسلونا به هر جامی می رسد. اگر یک بازیکن خوب بازی نمی کرد، آن دو بازیکن دیگر تفاوت ها را رقم می زدند. واقعاً رابطه بی نظیری با هم داشتیم. ما به نیمار گفتیم که رفتن به پی اس جی اشتباه است. اگر نیمار می خواست بهترین بازیکن جهان شود، می بایست در کنار لئو می ماند. اما او تصمیمش را گرفت."

4416