توصیه آنچلوتی به ستاره برزیلی جدید رئال مادرید

توصیه آنچلوتی به ستاره برزیلی جدید رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به اندریک ستاره جوان برزیلی توصیه کرد تا از اولین ملاقاتش از کمپ تمرینی این باشگاه لذت ببرد. 

به گزارش فوتبالی، اندریک 17 ساله روز جمعه به مدرید رفت تا از کمپ تمرینی والدبباس دیدن کند و همچنین دیداری با هم تیمی های جدیدش برای اولین بار داشته باشد. این ستاره برزیلی همچنین قرار است بازی حساس روز یک شنبه رئال مادرید مقابل ویارئال را از نزدیک در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو تماشا کند. 

به نقل از سایت گل، کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری پیش از بازی راجع به ملاقاتش با اندریک گفت: "نصیحت من به او این است که از لحظه به لحظه این سفرش لذت ببرد. او خیلی خوب دارد پیشرفت می کند. خیلی خوشحالیم که از ماه جولای، اندریک به صورت رسمی بازیکن این باشگاه خواهد بود. او به ملاقات ما آمده تا بازی را ببیند. کمی با او حرف زدیم اما در نهایت باید تا جولای صبر کنیم."

اندریک اخیراً توانسته پیراهن تیم ملی برزیل را نیز به تن کند و در همین ماه نیز موفق شد با پالمیراس قهرمان سری آ شود. او گل قهرمانی تیمش را در تساوی 1-1 مقابل کروزیرو به ثمر رساند. او در مجموع 31 بازی برای پالمیراس، 11 گل به ثمر رساند.

4416