لقب زشت و عجیبی که سیمئونه به مسی داده بود

لقب زشت و عجیبی که سیمئونه به مسی داده بود

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو پابلو سیمئونه سرمربی حال حاضر اتلتیکو مادرید که از سال 2011 هدایت روخی بلانکو ها را بر عهده دارد، برای مقابله با مسی در سال هایی که این ستاره آرژانتینی در بارسا حضور داشت، در میان بازیکنانش یک لقب عجیب به مسی داده بود تا بازیکنانش از مسی نترسند.

به گزارش فوتبالی ، فیلیپه لوییس مدافع کناری برزیلی که در دو مقطع بین سال های 2010 تا 2014 و همچنین 2015 تا 2019 در اتلتیکو مادرید حضور داشته است، از لقبی که سیمئونه به مسی داده بود، پرده برداشته است.

فیلیپه لوییس در گفت و گو با پادکست چارلا در این باره گفته است:" سیمئونه قبل از بازی با بارسلونا اسم مسی را نمی گفت. او به مسی می گفت «کوتوله» تا ما از لئو مسی نترسیم."

البته با وجود این که سیمئونه از این لقب تحقیر آمیز برای لیونل مسی استفاده کرده است، اما مسی همواره مقابل اتلتیکو مادرید در آن سال ها خوش درخشیده است. مسی در 43 بازی با پیراهن بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید موفق شد 32 گل بزند و 9 پاس گل بدهد.

سیمئونه در مقابل رسانه ها گاهی اوقات از لیونل مسی تعریف و تمجید کرده است اما می بینیم که او در رختکن تیم خودش به مسی لقبی تحقیر آمیز داده است.

1470