شرایط کابوس‌وار دروازه‌بان سابق رئال مادرید

شرایط کابوس‌وار دروازه‌بان سابق رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کیلور ناواس روزگار سختی را سپری می کند.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان پی اس جی سعی می کند که خوشبین باشد اما اصلا شرایط برایش خوب پیش نمی رود. دروازه بان کاستاریکایی بیش از شش ماه است که بازی نکرده است و فیکس شدن دوناروما، نمایش خوب آرناتئو تناس و عدم اعتماد لوئیز انریکه باعث شده تا شرایط برایش سخت شود. البته این بازیکن در پیام هایش در شبکه های اجتماعی سعی می کند که به بازی کردن، خوشبین باشد. 

کیلور اخیرا به تمرینات پی اس جی برگشته و مصدومیتش از ناحیه کمر را پشت سر گذاشته است. کیلور جمعه تصویری از خودش در تمرینات پی اس جی منتشر کرد و نوشت:" خدا را شکر، صد در صد ریکاوری کرده ام. ریکاوری خوبی داشتم." 

کیلور ناواس پس از درخشش در رئال مادرید و کسب سه چمپیونزلیگ متوالی راهی پارک دو پرنس شد اما دورانش در پاریس اصلا خوب پیش نرفته است. خودش می گوید:" شرایط مشکلی است. نمی توانم انتقادی داشته باشم چون همین که یک بازیکن حرفه ای هستم، باعث افتخار است. شرایط سختی است. سعی می کنم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم.  برای یک فوتبالیست آسان نیست که بازی کند. همه چیز را در اختیار خداوند قرار می دهیم و به جنگیدن ادامه خواهیم داد." 

کیلور دروازه بان تاریخ ساز کاستاریکا و رئال مادرید است اما جایی در پی اس جی ندارد و باید تلاش کند تا مقصد جدیدی را برای خودش در زمستان پیدا کند.  کیلور در تابستان اخیر پیشنهاد عربستانی ها را رد کرده بود.

4125