ثبت رکورد کریستین پولیشیچ در تاریخ فوتبال آمریکا

ثبت رکورد کریستین پولیشیچ در تاریخ فوتبال آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - کریستین پولیشیچ، هافبک میانی آث میلان با گلزنی مقابل نیوکاسل در رقابت های لیگ قهرمانان، به اولین فوتبالیست آمریکایی بدل شد که در لیگ قهرمانان با سه باشگاه مختلف موفق به گلزنی شده است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 25 ساله آمریکایی با گلزنی در دیدار دیشب آث میلان مقابل نیوکاسل توانست بعد از گلزنی برای تیم های بروسیا دورتموند و چلسی، اولین بازیکن کشورش باشد که توانسته در لیگ قهرمانان اروپا که معتبرترین رقابت های اروپایی است برای سه باشگاه مختلف گلزنی کند و از افتخارات اروپایی او می توان به قهرمانی UCL در سال 2021 با تیم چلسی اشاره کرد. پولیشیچ در تابستان 2023 آبی های لندن را ترک کرد و به جمع قرمز و مشکی پوشان میلان پیوست. این هافبک مهاجم آمریکایی شب گذشته در دیدار حساس مقابل نیوکاسل توانست اولین گل میلانی ها را به ثمر برساند.

حالا پولیشیچ با گلی که به ثمر رساند رکوردی را ثبت کرد که تا الان هیچ فوتبالیست آمریکایی قبل از او موفق به انجامش نشده بود. با وجود گلزنی پولیشیچ و چوکوئزه و پیروزی 2 بر 1 میلانی ها مقابل نیوکاسل، روسونری نتوانست به مرحله حذفی این رقابت ها صعود کند و کریستین پولیشیچ و هم تیمی هایش باید تمام تلاش خود را برای قهرمانی در رقابت های لیگ اروپا به کار ببندند.

1369