چرا کارلو آنچلوتی در یک بازی بی‌اهمیت به بلینگام بازی داد؟

چرا کارلو آنچلوتی در یک بازی بی‌اهمیت به بلینگام بازی داد؟

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید راجع به اینکه چرا در یک بازی بی اهمیت و تشریفاتی به جود بلینگام بازی داده به خبرنگاران توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید سه شنبه شب در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یونیون برلین رفت که موفق شد با نتیجه سه بر دو از سد حریف آلمانی عبور کند. خوسلو (2 بار) و دنی سبایوس گلزنان لوس بلانکوس در این بازی بودند. پیش از این دیدار، صدرنشینی رئال در گروه و صعودش به مرحله حذفی قطعی شده بود، اما با این وجود، آنچلوتی تصمیم گرفت تا از اکثر بازیکنان اصلی تیمش استفاده کند. فدریکو والورده و تونی کروس هرکدام یک نیمه بازی کردند، رودریگو و داوید آلابا نیز از ابتدا در ترکیب قرار گرفتند و نکته جالب، 90 دقیقه بازی کردن جود بلینگام بود.

این در حالی است که آنچلوتی اغلب از تقویم فشرده بازی ها شکایت می کند، اما حتی در بازی های بی اهمیت از تمامی ستارگانش بیشترین استفاده را می برد. 

آنچلوتی به مارکا راجع به این قضیه گفت: "هیچ ریسک فیزیکی نبود و خطری جود بلینگام را تهدید نمی کرد. او به ما کمک زیادی کرده است و فقط یک کارت زرد احمقانه گرفت."

4416