دلیل اخراج مدافع ولورهمپتون: شکستن تلویزیون و پرتاب آب دهان به کمک مربی!

دلیل اخراج مدافع ولورهمپتون: شکستن تلویزیون و پرتاب آب دهان به کمک مربی!

پایگاه خبری فوتبالی - جانی اوتو از ترکیب ولورهمپتون کنار گذاشته شده است و به خاطر رفتار عجیبی که در تمرینات داشته، تا پایان ژانویه حق حضور در بازیها را نخواهد داشت. 

به گزارش فوتبالی، جمعه گذشته این باشگاه بیانیه ای منتشر کرد و اعلام کرد که مدافع اسپانیایی تا پایان ژانویه حق حضور در تمرینات و اردوهای تیم را ندارد و به خاطر اتفاقی که در تمرین رخ داده،  تنبیه خواهد شد.

حالا سایت اتلتیک در گزارشی به جزییات این اتفاق اشاره کرده است. این منبع گزارش داده است که پس از آن که جانی در بازی دستگرمی برخوردی با تاواندا چیروا داشت، کار به درگیری فیزیکی و خشونت کشیده شد. 

جانی در این درگیری، به یکی از اعضای کادر فنی ولورهمپتون آب دهان پرتاب کرده است و برخی از وسایل سالن استراحت بازیکنان را تخریب کرده است و حتی تلویزیون را شکسته است!

مت هابز مدیر ورزشی ولورهمپتون البته اعلام کرده است که جانی اوتو به خاطر این حرکت عذر خواهی کرده است. هابز گفته بود:" با او صحبت کردیم و پذیرفت که تا پایان ژانویه بخشی از ترکیب ما نباشد. همچنان با ما به صورت اختصاصی تمرین خواهد کرد و اگر بخواهد می تواند در تیم زیر 21 سال بازی کند. با توجه به شناختی که دارم، قطعا با این مسئله به عنوان یک تنبیه، کنار خواهد آمد."

4125