نمایش افتضاح شیاطین سرخ در اروپا تکمیل شد/ باخت خانگی منچستریونایتد مقابل بایرن مونیخ

نمایش افتضاح شیاطین سرخ در اروپا تکمیل شد/ باخت خانگی منچستریونایتد مقابل بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در دیدار خارج از خانه مقابل منچستریونایتد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته ششم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های منچستریونایتد و بایرن مونیخ از ساعت 23:30 به وقت تهران در استادیوم الدترافورد مقابل هم  صف آرایی کردند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که بایرن مونیخ با 13 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و از قبل، صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرده، اما شیاطین سرخ کاملاً شرایط متفاوتی داشتند. آن ها با 4 امتیاز از 5 بازی گذشته در قعر جدول قرار داشتند و برای صعود به مرحله حذفی، باید در این دیدار قهرمان بوندس لیگا را شکست می دادند و بازی کپنهاگن و گالاتاسرای نیز با نتیجه مساوی به پایان برسد. دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه آلیانتس آرنا با پیروزی چهار بر سه بایرن مونیخ به اتمام رسید.

در نیمه اول شاهد بازی برابری بودیم. بایرن مونیخ در ادامه کمی بهتر از یونایتد خودش را نشان داد، اما نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم، کینگزلی کومان موفق شد تک گل این بازی را روی کار ترکیبی با هری کین به ثمر برساند تا حکم حذف منچستریونایتد از رقابت های اروپایی امضا شود. 

در دیگر دیدار این گروه، کپنهاگن با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا به عنوان تیم دوم بعد از بایرن مونیخ راهی مرحله بعدی شود.

4416