احتمال جدایی سرجی روبرتو از بارسلونا

احتمال جدایی سرجی روبرتو از بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - سرجی روبرتو که بعد از رفتن بوسکتس و آلبا کاپیتانی بارسلونا را بر عهده گرفت عنوان کرده که در حال حاضر هیچ تصمیمی برای جدایی از بارسلونا ندارد.

به گزارش فوتبالی، مدافع اسپانیایی و 31 ساله بارسلونا در فصل جاری دچار مصدومیت‌های زیادی شد و تقریبا تمام فصل را از دست داد و تنها در 2 دیدار برای آبی اناری‌ها به میدان رفت. در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر جدایی او از بارسلونا و پیوستنش به اینتر میامی یا پالمیراس برزیل در رسانه‌ها منتشر شده اما سرجی روبرتو در مصاحبه‌ای با فابریتزیو رومانو، گزارشگر ایتالیایی گفته: "من در حال حاضر به جز بارسا با هیچ تیم دیگری مذاکره نمی‌کنم و قصد رفتن به باشگاه دیگری را هم ندارم. شایعه‌های رفتن من به اینتر میامی و پالمیراس کاملا دروغ است. دوست دارم بازی در لیگ MLS را تجربه کنم اما الان زمان مناسب رفتن من به آمریکا نیست و شاید در آینده این تصمیم را بگیرم."

سرجی روبرتو که تا پایان ژوئن 2024 با بلوگرانا قرارداد دارد، با توجه به پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو به عنوان یک بازیکن آزاد می‌تواند بین رفتن یا ماندن در کاتالونیا یکی را انتخاب کند. از آنجاییکه باشگاه بارسلونا قرارداد او را تا این لحظه تمدید نکرده و مذاکره‌ای هم با سرجی روبرتو درباره ادامه همکاری‌اش با باشگاه صورت نگرفته، او به نظر می‌رسد به تمدید قراردادش حداقل برای یک سال دیگر امیدوار است و البته گزینه تمدید هنوز برای این مدافع 31 ساله روی میز است.

باشگاه اینتر میامی سرجی روبرتو را زیر نظر داشته و منتظر است تا در زمان مناسب برای مذاکره با او اقدام کند. در صورتیکه روبرتو به این باشگاه آمریکایی برود و با توجه به خبرهای پیوستن احتمالی لوئیس سوارز به اینتر میامی و همچنین حضور مسی، بوسکتس و آلبا در این تیم، جمع بارسایی ها دوباره جمع می‌شود و همبازی شدن مجدد یاران قدیمی قطعا دیدنی است.

1369