سه نامزد نهایی جایزه بهترین دروازه‌بان سال فیفا مشخص شدند

سه نامزد نهایی جایزه بهترین دروازه‌بان سال فیفا مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی - جایزه د بست یا همان جایزه بهترین که هر ساله فیفا آن را به بهترین های سال اهدا می کند، برای سال 2023 هم برقرار است و قرار است که طی مراسمی در شهر لندن در تاریخ 15 ژانویه سال 2024 میلادی یعنی حدود یک ماه دیگر، بهترین های سال 2023 انتخاب شوند.

به گزارش فوتبالی ، در بخش دروازه بانی، نامزد های جایزه بهترین دروازه بان سال 2023 میلادی مشخص شده اند. این سه دروازه بان تیبو کورتوا، یاسین بونو و ادرسون مورائس هستند. تیبو کورتوا در حال حاضر دروازه بان بلژیکی رئال مادرید است که البته این فصل را به علت مصدومیت از دست داده است. یاسین بونو دروازه بان مراکشی تیم الهلال عربستان است و ادرسون مورائس هم دروازه بان برزیلی تیم منچسترسیتی است.

گفتنی است که دو دروازه بان دیگر هم در لیست ابتدایی حضور داشتند که البته حذف شدند و اکنون این سه دروازه بان نامزد های نهایی هستند. آن دو دروازه بانی که حذف شدند، آندره اونانا (دروازه بان فعلی منچستریونایتد) و مارک آندره تراشتگن (دروازه بان فعلی بارسلونا) بودند.

در نهایت باید دید که جایزه بهترین دروازه بان سال 2023 میلادی به چه کسی خواهد رسید. ادرسون دروازه بان منچستر سیتی به دلیل قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شانس بالاتری خواهد داشت.

1471