بازگشت کاسمیرو به تمرینات منچستریونایتد پیش از بازی با بایرن مونیخ

بازگشت کاسمیرو به تمرینات منچستریونایتد پیش از بازی با بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- کاسمیرو، هافبک منچستریونایتد در آستانه بازی بزرگ این باشگاه مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، به تمرینات بازگشت.

به گزارش فوتبالی ، کاسمیرو در ماه اکتبر در حالی که در تیم ملی برزیل حضور داشت از ناحیه مچ پا مصدوم شد و از آن زمان دیگر برای منچستریونایتد به میدان نرفت. با این حال، باشگاه تایید کرده است که این هافبک روز یکشنبه به زمین تمرینی کارینگتون بازگشت و به تنهایی تمرین کرد در حالی که بقیه اعضای تیم پس از شکست ۳-۰ مقابل بورنموث در لیگ برتر یکشنبه در جلسه ریکاوری شرکت کردند. کاسمیرو اکنون می تواند برای حضور در ترکیب منچستریونایتد مقابل بایرن در اولدترافورد در زمین حاضر باشد. 

این بازیکن ۳۱ ساله در روز اول لیگ قهرمانان اروپا دو گل مقابل تیم آلمانی به ثمر رساند، اما نتوانست مانع از شکست شیاطین سرخ با نتیجه ۴-۳ شود. تیم اریک تن هاگ از آن زمان تاکنون دو باخت دیگر در کنار یک تساوی و یک برد در لیگ قهرمانان اروپا ثبت کرده که در صورت عدم پیروزی مقابل بایرن مونیخ منچستریونایتد را در آخرین بازی مرحله گروهی با حذف روبرو می کند. شیاطین سرخ باید بایرن مونیخ را شکست دهد و امیدوار باشد که کپنهاگ و گالاتاسرای برای صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی در دانمارک به تساوی دست یابند. منچستریونایتد به دلیل مصدومیت های متعدد بازیکنان کلیدی در نیم فصل اول با مشکل مواجه شده به طوری که لوک شاو و کوبی ماینو نیز اخیراً پس از غیبت طولانی مدت به تمرینات بازگشته اند. 

حضور کاسمیرو در تمرینات، پس از هفتمین باخت منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس در این فصل اتفاق روحیه بخشی برای تن هاگ خواهد بود، اما لیساندرو مارتینز، میسون مونت و تایرل مالاسیا از جمله بازیکنانی هستند که همچنان تحت درمان باقی می مانند و تاریخ بازگشت مشخصی برای آنها ذکر نشده است. .هواداران منچستریونایتد امیدوارند که کاسمیرو با یک درخشش به ترکیب تیم خود بازگردد، زیرا شاهد تلاش ملی پوش برزیل برای درخشش در هفته های ابتدایی فصل بودند. او پس از انتقال به اولدترافورد از رئال مادرید در فصل گذشته یکی از ستاره های تن هاگ بود، اما اکنون به عنوان بخشی از تغییرات احتمالی تیم، با انتقال از این تیم در ژانویه مرتبط است. البته کاسمیرو می‌تواند با نمایش‌های خوب در طول سال جدید میلادی این وضعیت را تغییر دهد.

۱۰۰۹