منچستریونایتد در صدد خرید هافبک مغضوب گواردیولا؟

منچستریونایتد در صدد خرید هافبک مغضوب گواردیولا؟

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در نظر دارد که به شکلی غیرمنتظره، کالوین فیلیپس هافبک منچسترسیتی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، ملی پوش انگلیسی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از منچسترسیتی جدا خواهد شد چرا که از دقایق اندکش در تیم گواردیولا خسته شده است. حالا سان گزارش داده است که یونایتد شرایط فلیپس را دنبال می کند و در نظر دارند که هافبک تیم رقیب را به ترکیبشان اضافه کنند.

بازیکن اسبق لیدز ممکن است که در ژانویه به صورت قرضی از منچسترسیتی جدا شود که یونایتد به شدت به دنبال خرید اوست. اریک تن هاگ هرگز علاقه خود را به کالوین کتمان نکرده است که البته نیوکاسل دیگر باشگاهی است که شرایط جذب او را زیر نظر دارد. 

این بازیکن 28 ساله در همه تورنمنت ها در این فصل مجموعا هشت بازی داشته و 215  دقیقه به میدان رفته است. او فقط در یک بازی مقابل نیوکاسل در جام اتحادیه در ترکیب تیم گواردیولا قرار گرفته است. 

سفیان امرابات هافبک مراکشی نتوانسته چیزی را به ترکیب تن هاگ اضافه کند و به همین خاطر منچسترسیتی به دنبال تقویت ترکیبش در زمستان است. از سویی شایعاتی در مورد انتقال کاسمیرو و کریستین اریکسن به لیگ عربستان نیز مطرح شده است. 

4125