عکس؛ درگیری دروازه‌بان پرحاشیه آرژانتینی با هم‌تیمی‌های سابقش

عکس؛ درگیری دروازه‌بان پرحاشیه آرژانتینی با هم‌تیمی‌های سابقش

پایگاه خبری فوتبالی - امیلیانو مارتینز دروازه بان آرژانتینی از آن بازیکنانی است که بیشتر از ان که خود فوتبال را دوست داشته باشد، حاشیه ها و جنجال هایش را دوست دارد و به نظر می رسد که از این حیث به بازیکنانی شبیه جرارد پیکه شباهت دارد.

به گزارش فوتبالی، استون ویلا در ادامه شگفتی سازی های خود در مقابل آرسنال با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. در حقیقت آنها با گلی زودهنگام پیش افتادند و تلاش های آرسنال در کل بازی نتیجه ای نداشت. بدین ترتیب استون ویلا که چند روز پیش منچسترسیتی را شکست داده بود، در عین ناباوری آرسنال را هم شکست داد تا عملا لیورپول را صدرنشین لیگ انگلیس کند. البته خود ارسنال هم با پیروزی های شگفت انگیز اخیرش، 35 امتیازی شده و در رتبه سوم لیگ انگلیس قرار دارد. این تیم اعجاب انگیز در حال حاضر دو امتیاز تا لیورپول و یک امتیاز تا آرسنال بیشتر دارد. استون ویلا حتی پنج امتیاز از منچسترسیتی بیشتر دارد که البته تیم گواردیولا یک بازی کمتر داشته است.

امیلیانو پیش از حضور در استون ویلا، در آرسنال حضور داشت که در این تیم توفیقی نداشت. این دروازه بان پرحاشیه آرژآنتینی در جریان بازی شنبه شب تا جایی که توانست، با هم تیمی های سابقش درگیر شد تا شبی پرحاشیه را ثبت کند.

4125